Annonser från BloggPartner

Skriver av mig lite

det ingen vet om mig...

jag har en fasad som är tjockare än betong bredare än vad kinesiska muren är lång. Det är inte ofta jag släpper in folk i mitt liv.
Jag vet inte om det är något bra eller dåligt.
Jag är så rädd för att bli sårad.
Det lustiga är jag är så rädd för att förlora något eller någon att jag inte vågar satsa för att vinna.
Jag spelar alltid på säkra kort.
Jag vill inte ha ''GAME OVER'', jag vill ha ''LEVEL UP'' om man ska säga på ett annat sätt.
Men när jag tänker efter så kommer jag inte gå upp i level om jag inte vågar satsa.
jag har redan förlorat min andra hälft en gång, jag lät den pasera utan säga ett enda ord.
Om jag ändå kunde vrida tillbaka klockan.
Mitt liv skulle kanske se annorlunda ut då, jag menar inte att jag inte har det bra nu, det har jag.
Men jag skulle inte behövt bära på all denna ånger som blir tyngre och tyngre för varje dag som går.
Jag exploderar snart.
Jag vill just nu, radera min hårddisk.

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0