Annonser från BloggPartner

Göteborgs stad

Ja nu är jag hemma från staden, har haft mycket roligt må jag säga!
Först blev det ett missförstånd mellan mig och lisa eftersom vi skulle åkt in till stan tsm men så sket det sig :(
Så jag gick på bussen och där satt Sara, började prata lite smått.
Sedan slog det mig fanny skulle ju in till stan (till sitt cafe) så jag ringde henne så hon väntade på mig vad Hjalmar. Sedan tog vi buss 19 till hennes café.
Men så fick inte jag följa med henne för hon skulle dit med nån annan så fick inte jag vara med.
(jag blev sur!)

Så jag gick till nordstan och mötte upp lisa (UtanLokalSinne) i femman. Så gick vi runt och kollade lite sen blev jag hungrig så vi gick och åt lite kina mat, MUMS!


När vi nästan va klara så kom Fanny och vi sprang sedan därifrån för vi hade vart busiga (säger inte vad vi gjorde) Och vi gick sedan runt lite.
Lisa skulle klippa sig vid 3 så följde vi henne till hennes frisör, sen gick vi därifrån.
Sen kollade vi lite i affärer och jag gick runt och sjöng. Väldigt bra :o ?
Sen orkade vi inte vara kvar så vi gick till Nilseriksson och skulle ta LILA EXPRESS men när den hade börjat åka så märkte jag att den inte åkte åt rätt håll men fanny visste? att den gjorde det. Så sa jag yttligare en gång att det var fel och hon gick fram och frågade om den gick till T*****a och buss chaffören sa ja.
Så fanny gick stolt tillbaka och sa den går visst  hem.
Men vi fortsatte men jag visste att det var något fel så fanny gick och frågade vilken väg han tog och han körde genom frölunda och massa omvägar så det skulle ta timma att komma hem så hon bara skynda fanny vi ska hoppa av.
Jag bara vafan fipplade med min choklad muffins min jacka och min mobil (det tog säkert 5 min-.-)
Så bussisen blev lite små sur så kom jag slutligen ut med 1 sövel på och andra i handen, en massa choklad i ansiktet. Lyckat!
Sen missade vi även bussen hem från Hjalmar så vi fick ta den långsamma bussen hem som tog 45 min-.-
Men vi hade en sjukt rolig dag!
Hahahhaha
Kommentera?
Postat av: fannie

vi är bäst!

de tog typ 10 min för dig att komma av bussen xD

HAHAHA!

2009-10-26 @ 18:41:59
URL: http://fanniess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0