Annonser från BloggPartner

Lisa gästbloggar !

Hejj alla datanördar!

Idag har jag varit med fanny i stan. Vi hann bara gå en liten stund eftersom min prao sluta vid 5 för jag försov mig 1 timma -.-
Och Fanny hade glömt sina pengar hemma.
Efter en stund gick vi och åt en kladdkaka på Paprika, elr fanny åt ingen, hon bara kolla på alla folk som gick förbi och komentera -.-
Så jag fick sitta där själv och vara social med min kladdiga kladdkaka men extra mkt grädde på.
Efter det gickk vi till for gott elr som Fanny säger 4 gott  -.-
Sen åkte vi hem men bussen och lyssnade och kollade på trevliga människor på bussen.
När vi kom hem till fanny höll hennes pappa på och riva en vägg. Vi gick in i köket och tog varsin stor bit morotskaka,  mums :p
Efter det gick vi till datorn och satte oss och måla i paint -.-
Vi tog väldigt fina kort också med Fannys nya systemkamera (h) bilder kommer/ Fanny!
Nu ska vi kanske kolla på en film och äta lite mer morotskaka (a)
Men jag måste gå in på min Facebook först och kolla lite på mitt aquarium, hehe mina fiskar dör snart (a)
Nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs puss :*




Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0