Annonser från BloggPartner

Nu ger jag mig iväg!

Åh nu är jag riktigt sur! En sak som har hänt som ni inte kommer få veta, sorry guys its a secret.
Mamma hade köpt med sig pizza hem, mums säger jag bara!
Jag fattar inte hur dessie & kissie typ kör på diet? om dom ens gör det ;s ?
Godis är ju typ livet? haha nej men jag tror inte på sånt bullshit som dem skriver...

Sverige spelar mot danmark ikväll det får vi inte missa. Vi ska sitta framför våra TV soffor och ge dem vårat support! Glöm inte det nu. Kl 19:55 ikväll så spelas vm-kval matchen. 

Kommentera?
Postat av: FS

sv: Vart?

2009-10-10 @ 18:08:34
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej!

Vilken fin blogg du har!

Vad ska du göra ikväll?

Jag ska kolla på en film och äta frukt:D

Jammi!! Visst låter det gott? ;)

Kraam!!

Ps:

Du är väl inte en sån som inte kommenterar i andras bloggar? KRAAM!! :)

2009-10-10 @ 19:09:09
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0