Annonser från BloggPartner

Jag

Min (Lisas hehe..)  spotify lista
Har nyss fyllt på den med massa nya/gamla låtar och det är en grym blandning.
Eftersom jag är sjuk har jag lite tid över å den har idag gått till att fylla på med massa musik.
Love it (y)


Ben&Jerrys glass
Vet inte om det finns någon godare glass? Det är verkligen en glass alla borde äta! Den är lite dyrare men den är verkligen värd pengarna! Min favorit är cookie dough (stavning?)
Det är vanilj glass med kakdeg i MUMS!


Mina vänner
Skulle inte klara mig utan dem, är som lyckligast med dem. Skrattar nästan alltid när jag är med dem.
Dem får tom skolan att bli rolig, jag ser fram emot att komma till skolan och träffa dem.
Tack för att ni finns! <3

Vi får nationella prov i B-språk & NO ÅXÅ?!
Så orättvist! Räcker det inte med Engelska,Svenska & Matte?
Vissa människor har ett liv, jag menar vi har 11 andra ämnen som vi ska plugga på så måste ni göra det ännu jobbigare för oss -.-?

 

Jag är sjuk :(
Hatar att vara sjuk, mår bara bajs av det. Vill faktiskt hellre gå i skolan och vara med mis amigos! <3
Man känner sig så ensam & isolerad när man i sjuk :thumbdown:
plus man missar massor, inte kul :(
(men blir bättre nu iaf)


Vädret
Det blir sämre väder nu, jag som gillade det soliga varma vädret som var.
Får hoppas att detta vädret försvinner snarast och ger plats för varmare & soligare väder :)

Kommentera?
Postat av: DANIELAAAAAAA

Jag vet en till hiss: din header :)

2010-04-21 @ 16:31:52
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: DANIELA

Sv: men du behöver ingen ny. det som jag tycker du kan fixa på den du har nu är kanterna på bilden isf. ladda ner gimp gratis och använd "lassot" :D

2010-04-21 @ 19:18:37
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0