Annonser från BloggPartner

Lär känna mig

1. Lovar du att vara ärlig? lovar
2. Du heter: ''inte fanny'' så gör jag det
3. Smeknamn: grönis, G.
4. Låt som när du är ledsen sörjer till: firefly A*TEENS/ never alone smash hits
5. Beroende av: mobil, mina vänner, bloggar
6. Vad tror folk om dig: ska vi fråga dem?
7. Stämmer det: höhö
8. Vad får du oftast komplimanger för: min ögonfärg?
9. Hur imponerar man på dig: man får mig skratta
10. Brukar du skratta för dig själv: haha, speciellt när jag sitter å läser grupper på fejjan xD
11. Vad står det i ditt senast inkomna SMS: skulle berätta om jag hade en telefon :'( R.I.P
12. Var bor du: torslanda
13. Trivs du där: japp
14. Äger du några converse: yees
15. Sprit, cider, vin eller öl: cider tr0r jAag
16. Är du allergisk mot något: nee
17. Hur svarar du i mobilen: hej de e fanny, hallååooo
18. Antal timmar sömn inatt: 10
19. Brukar du komma i tid: beror på till vad :P
20. När mår du bra: när jag är med mina vänner
21. När blev du fotad senast: vet ej
22. Hur känner du dig nu: ensam...
23. Vanligaste färg på dina kläder: vit tror jag 
24. Vad tycker du om fötter: bra att ha?
25. Vad saknar du: fotbollen (f94)
26. Hade du en bra kväll igår: nehh
27. Rakar du benen: mm (haha inte med lisa xD )
28. När brukar du oftast gå och lägga dig: 11-12
29. Är du blyg: ja, när jag inte har mina vänner bredvid mig
30. Sysslar du med någon idrott: delvis fotboll
31. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: i filmer
32. Har du spytt offentligt: nee
33. Är du nöjd med ditt liv: nu ja
34. Är du bortskämd: det vill jag inte påstå
35. Vad gör du i morgon: skolan
36. Vad längtar du till: sommar1
37. Har du bra vänner och äkta vänskap: Det har jag! 
38. Vad använder du för schampo: tresumee typ
39. Hur gammal är du: 15
40. Tycker du om någon just nu: kanske  
41. Vilken tid gick du upp idag: 12
42. Har du sovit i din egen säng inatt: ja
43. Har du strumpor på dig nu: nee
44. Är det okej att gråta: ja
45. När grät du senast: det va ett tag sedan 
46. Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa med min bästa vän  
47. Bär du glasögon eller linser: nej
48. Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
49. Har du piercing: snart (6)
50. Vill du gifta dig: framtiden ja!
51. Vill du ha barn: kanske
52. Solar du ofta: när solen skiner ibland 
53. Är du bra på att laga mat: inte usel iaf :D
54. Är du flygrädd: När planet svänger ...
55. Hur vig är du: heehee...
56. Vad dricker du helst när du är törstig: bubbelvatten
57. Vilken är din favoritglass: ben&jerry’s
58. Tycker du om sushi? jaaaaa
59. tröjstorlek: 32/34  / xs/s
60. Gillar du sushi? jaaa
61. Byx storlek: 26/30 / xxs
62. Vilken ögonfärg har du: crystalbluuee
63. Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
64. Biter du på naglarna: när jag är nervös/ledsen -.-
65. Röker du: njaaee
66. Hur ofta tränar/motionerar du: olika 
67. Senaste låt du hörde: I'll be - Edwim McCain



 
Kommentera?
Postat av: Sara

haha kul att det står både tycker du om sushi och gillar du sushi hahahaha ;D

2010-04-24 @ 17:35:21
URL: http://sarame.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0