Annonser från BloggPartner

Dagens citat ♥

Började typ gråta när jag läste denna texten :(

Står på kanten,
kan inte titta
utan bara blunda.
Allt i världen har blivigt
helt annorlunda.

Ska jag ta steget ut?
Och låta livet ta slut.
Orkar inte mer nu,

Varför ska jag har kvar livet
ifall jag inte har dig?
Jag hoppar nu,
känner vinden släpper mig.
Mitt hjärta mitt liv
har nu fått leva i frid.

Du är mitt allt,
min dag min natt
utan dig finns inget alls.
Du är den som
skapade min värld.
vill endast ha dig
för du är betyder
allt för mig

Vill glömma dig
men du är fast i mig.
Kan inte förstå
hur dåligt av kärlek
man kan må
för jag är olykligt kär,
olyckligt kär i dejj,

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0