Annonser från BloggPartner

Lista tsm med Lisa

Druckit alkohol? - Lisa- M  Fanny- Yeah
Rökt? -
L - Nejj F- Ah
Snusat?-
L - Nej F- Nope
Varit full?-
L- Ne F-mm
Rökt vattenpipa?-
L- Nej F- Ah
Däckat?-
L- Nja F- ... hehe


Blivit påkommen?-
L- nejj  F- Aldrig ;)

Kysst en främling?- L- Nope F- Ja hehe
Fått ett sugmärke?-
L-Nope F- Haha på skojj
Gjort ett sugmärke?-
L-Nehä F- Nejj
Har haft oskyddat sex?-
L- Nee F- Nöö
Har strulat med fler än en person under 1 dygn? - L- Nope F- Hehe
kysst en tjej i klassen?- L-Nope F- Alle hoppa -.-
Gjort något dumt?- L- om jag har F- Nejj jag är en snäll flicka (a'
Gjort något som du ångrar?- L- Japp F- Ja (n)
strulat med ditt ex?-
L- Nejj F- Nöö
Sagt nej till sex?-
L-Om jag har F- hehe
Fixat dig i flera timmar ? -
L- nejj tyvärr inte F- Hehe nehh 
Gråtit inför mer än 10 personer?- L-Kanske F- Laget typ
Smygit ut?- L- Nee F- Ahh.. shhh...
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - L- Nejj F- Inte vad jag vet
Sovit brevid någon av samma kön?- L- Ah  F- Gjorde det inatt.. rawwrr
Sovit brevid någon av motsatt kön?-
L- Mm F- Jupp
Lekt med någons känslor?-
L- Varje dag F- kanske...
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?-
L-ah F- jaa
Gråtit dig till sömns? - L- Jupp F- mmm :(
Gråtit framför någon du älskar?- L- Alltid F- Jah
Har haft sex ute i skogen?-
L- Varje dag! F- Håller med lisa :D
Kysst en kille? -
L- ALDRIG ^o)  F- bara tjejer... mouhahahahaha.. (sten seriös)
Vaknat av att du gråter? -
L-Gjorde det igår F- Jess
Skrikit ord som hora och slampa till någon-
L- ALDRIG! F- jja bara till Lisa
Mått bättre eller sämre av alkohol?
- L- jaduu  F- depends
Slagit någon på skoj?-
L-varje dag F- Jag slåss inte jag bits
Blivit slagen på skoj?-
L- Varje kväll F- ja i magen av fanny E :(
Lärt känna över 10 stycken nya människor?-
L- Japp F- hah räknar inte?
Gått bakom ryggen på någon?-
L- nej F- mm.. men längesen
Varit på sol semester?- L- Om jag har F- japp senast i Egypten <3
Badat i havet?- L- Varje sommar F- älskar <3
Har haft snöbollskrig?-
L- Varje vinter F- ja efterskolan varje dag -.-
Sett en hel fotbollsmatch? -
L-nejj F- Ja, men spelar helre <3
Inte sovit på en hel natt?-
L-japp F- Ja lite busigt va? 
Varit på sjukhuset?-
L- ah F- Mm
Sovit i över 12 timmar?-
L- klart F- Jaha då
Sett en film mer än 10 ggr?-
L- självklart F- ahh
Tagit någon på röven?- L- Vaarje dag i skolan F- Haha ja det brukar jag allt göra ^^
Lärt känna någon via internet? - L- Jah F- Njaea
Velat dö?
L-kanske F- ah 
Fått ett IG?- L- jupp F- ah fast bara 1 prov ^^ *stolt*
Åkt buss i över 10 timmar- L- inte buss men bil F- Ja till spanien med laget <3
Varit ute en hel natt- L- nepp F- I sommras
Blivit tagen av polisen-
L- Nejj F- neejj inte tagen :$
Svikit en vän? -
L- Tror inte det F- venne...

Nu vare klart, hoppas ni läste hela :D

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0