Annonser från BloggPartner

Möte + Träning

Yohoo!
Har ni haft en trevlig måndag?
Måndagar är alltid lite sega men men. Efter skolan gick jag & Brandeby hem till henne och bara va allmänt lata!
båda var trötta, så vi satte oss i soffan med en smoodi & glodde TV.
Blev MTV med bla Sweet 16, brooke knows best, room raiders & så kollade vi Top model, top chef på 3:an ^^,
Var sedan tvungen att gå hem för skulle till möte med fotbollen kl 8 & fys efter det.
Det va ett tag sedan jag tränade kände jag, har ju som sagt vart sjuk.

OCH DAGENS HAT GÅR TILL *trummvirvel*
SNÖN, hatar den och den ska stanna till April jippie -.-

Funderar på att köpa denna tröjan, grovt!

jag hatar snö
Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0