Annonser från BloggPartner

E.R.F.F

Detta inlägg har blivit tilldelat till Elin FF som hon vill bli kallad :D
Hon sitter nu ensam i hennes stora säng helt ensam så om det är några heta killar som läser min blogg (antagligen j*vligt många) så gå hem till henne så kommer ni aldrig bli er lik igen.
Nä skojja (L)

Iaf så sitter jag här och mumsar i mig en ovanligt stor rosa passionsfrukt som typ är minst 3 ggr såstor som en ''vanlig'' passions frukt. Den var riktigtgreenqvist.blogg.se god, yummiiee <3
Endast 5:- Ica KAP!
Nej men seriöst, Ica är fan min favorit affär (inte nu när jag bantar) men annars hittar man massor av roliga kakor bakelser godis snacks osv.
Men nu shoppar jag bara Frukt, faktiskt mycket gott!
Det är väldigt uppskattat om ni läst allt detta som troligen ingen har gjort men skit samma.
Jag vet att 3lin har läst det... eller?
Hahaha skit samma puss på er alla <3

Shoppat;

Kofta Gina Tricot 200kr

REA Skor Dinsko 200kr

Kap!

Kommentera?
Postat av: elin

heeeeeeeey, snyggoo <3

2010-01-09 @ 01:32:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0