Annonser från BloggPartner

F*cking Monday

Everyone just love them, right?
Skolan var seeg, men ändå helt okej.
När jag kom hem så satte jag mig & åt typ i en halvtimma när jag bara tog en halvportion, rekord?
Blev sjukt mätt & sjukt trött.
Satte mig sedan med min älskade bok Twilight.
Fatta?! JAG läser en bok! HELT OTROLIGT!
Otroligt bra! You kind of dreaming away <3
Har träning kl 20.00 FYS GÖTT?
Seriöst, hur fuckat det än låter så mår jag som bäst när jag fysar, ute & springer eller bara rör en boll
<3
Anyway nu ska jag fortsätta med min bok hehe.. G33K

KRAMAR


Donosti 09

haha, alla kommer nog ihåg min sko Crawford 08?

Fullfart (y)
Kommentera?
Postat av: Daniela

Saknar donosti!

Saknar f94 :(<3

2010-01-18 @ 18:03:09
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: CLOETTA

du skrev att de va rätt åt mej de som hände mig. du är föfan helt jävla dum i huvvee. jag känner inte ens dej, ändå säger du att de är "rätt åt mig ;)" hoppas du typ. blir våldtagen, å att nån säger att de är rätt åt dig. viderslyna :|

2010-01-19 @ 02:27:13
URL: http://cloettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0