Annonser från BloggPartner

Hissar/Dissar




Bitchblickar
Det är sjukt roligt att syna andra, speciellt när man får göra det sist för då kan dom inte ge tillbaka!
Nu får ni inte tro att jag är värsta bitchen, jag är bara lite [a]. Jag har alltid varit lite för mycket men i vissa situationer så kan det vara en fördel också. Man vill inte bråka med mig (!)

Tungpiercingar

Riktigt jävla snyggt

Självförtroende
Självförtroende är sexigt! när man är i närheten av en person som är nöjd med sig sjäv så smittar det av sig för en stund. Ja men jag tycker att alla med självförtroende ligger på topp!


Svenska filmer
Är det bara jag som verkligen hatar svenska filmer? Wallander, Beck, Luftslottet som sprängdes.
Jag får bara panik när jag kollar på svenska filmer.
Man ser typ på facebook några fjortisar som skriver att dom är så överlyckliga för att dom ska se
luftslottet som sprängdes, man bah suck!

Min mobil (S500i)
Jag avskyr den. usch, tvi o blä! Den bara stänger av sig, segar och håller på.
Längtar som fasiken tills jag ''får'' en ny!

Kommentera?
Postat av: DANIELA

Åhhhhhh, vill ha tungpiercing! :(



Haha ja, svenska filmer suger. Fast gillar faktiskt beck sometimes :D

2010-01-27 @ 16:01:41
URL: http://danies.blogg.se/
Postat av: Anonym

You said it sister.



Svenska filmer gillar vi tiep inte :S Antingen så är det värdelösa kriminalskitare eller så är det obekvämt pinsamma fjortisfilmer. Yuck!

2010-01-27 @ 22:21:07
Postat av: Sandra

Jag glömmde fylla i mitt namn xD

2010-01-27 @ 22:21:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0