Annonser från BloggPartner

Träning kl 6

Jaa nu sitter jag med den mysigaste morgonrocken i världshistorien! Det är sjukt vad det är gossit med mjukiskläder.
Whatever... träning lite senare. Kommer antagligen att bli fys/gym hehe muskler here i come!
Något jag dissar är att muskler väger mer än fett! Jag menar hur rättvist är det? Inte såå om ni frågar mig.
Jag vet att mina inlägg har vart sååå tråkiga på sistonde bara det att jag är lite smått idée lös ;)
Men det kommer så småning om...
Nu ska jag iaf sätta mig och öva lite på spanska.

DonostiCup - Spanien


Kommentera?
Postat av: pontus

4an hadde fin rumpa :)

2010-01-13 @ 20:07:29
Postat av: Fanny

okej det ska jag säga till henne!

2010-01-13 @ 22:42:33
URL: http://greenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0