Annonser från BloggPartner

Sitter i skolan

tja! Sitter i Mediateket atm med handikapps barnen, dem sitter & kollar på bolibompa. Jag känner mej faktiskt som en av dem, känner att jag kan vara migsjälv.
(skämt asido)
Väntar nu på att Lisa ska sluta för dagen.
Sjukt skönt med studiedag nu, ikväll bler det att umgås med folk, mys!
Juste! hade nationella proven idag, både skriftligt & hörprovet. Det gick helt okej.
TTYL






jag bjuder till lite bilder från fotodagen ;)


Kommentera?
Postat av: fanny

nu har till och med jag uppdaterat mer än dig! :o

2010-03-16 @ 22:33:35
URL: http://fannibrandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :) Nu börjar jag med veckans blogg :) Om du vill va med så kommentera. Priset äe ju länkingar i varje inlägg jag skriver i en hel dag :) D blir tre vinnare & skriv gärna om tävlingen för att få röster ;dd



Vinnare utses på söndag!!

2010-03-17 @ 16:14:02
URL: http://manpreetslillahjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0