Annonser från BloggPartner

Stress...

åh, imorgon är det både nationella prov skriftligt & hörligt (hehe) i engelska.
Såklart har jag MVG i engelska så jag har ingenting att orora mig för *host
Idag har jag förövrigt stressat när jag kom hem laga mat & sen byta om till träningskläder och åkte iväg till träning kl 5 som sedan inte skulle börja för än 8 visade det sig & jag hämtade med Fanny E så när vi kom hem hade vi 3 timmar på oss till träningen började på riktigt.
Så vi satte på Hannah Montana the movie och satt bänkade där ;)
Träningen var okej, nu har jag just duschat och ska strax lägga míg.
Jag vet att min uppdatering inte har varít bra/rolig alls på sistonde. Jag ber om ursäkt!

God natt allesammans! <3

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0