Annonser från BloggPartner

It's hard for me too

Jag gjorde en blogg, bloggade, skaffade ett liv sen drog jag ;PpPppPPPpPpPp
Ne men förlåt så hemskt mycket mina trogna läsare för jag inte uppdaterat, jag har just nu inte alls mycket tid för det känns det som. Jag umgås helre med mina underbara vänner. Så bloggen kommer i andra hand :(

Anyway, idag är det sämsta dagen i veckan. SÖNDAG!!
Idag ska jag försöka plugga lite spanska. Jag ska även ändra design på bloggen, jag känner att jag inte kommer överens med den. Igår va jag å nåra polare hos felicia & hade film kväll :thumbup:
Nu sitter jag & väntar på svar från min vän pålis. Seg är hon!
Har iallafall bakat chokladmuffins, brände dock första plåten.
Vi får hoppas på att dem blir bra nu då (a)

TTYL BITCHES

hahaha bild på mig i 7:an

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0