Annonser från BloggPartner

Helluu lovers

Juuuusst kidding ^^,
Har vart på New Body & tränat med laget. Pust*
Jag kommer inte kunna röra mig imon :'( buuhuu
Mina armar som är så klena fick sig en rejäl omgång låren & ryggen med & magen hahahaha xD
Får seriöst ont när jag trycker på tangernterna -.-
Näää, kontidionen gick bättre (a)

Seriöst förlåt mina inlägg är världstråkig jag vet! Men atm har jag lite blogg torka + massa skola.
I hope you understand <3



Kommentera?
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

åh vad glad jag blir för kommentaren.

jag slutade med läsk och då sa det poff så var 10 kg borta. så man fattar inte hur mycket läsk gör för ens kropp.

men sen motionerar jag regelbundet och sånt :).

2010-01-21 @ 19:26:18
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0