Annonser från BloggPartner

Curling


Idag har jag och ''gänget'' vart i lundbystrand och curlat, stavning?
haha, jag har dragit slutsatserna att jag är för stark xD
Ni måste provat på för att förstå ;)
Men vi vann alla gånger förutom den sista ^^
Duktiga vi är!

LÄS DETTA UNDER!


Dagens roligaste var när vi var klara och skulle sätta oss på bussen hem som var full proppad och Fanny & Fanny lyckades få en plats jag sara emma fick stå.
Och när bussen började åka så satte sig emma i en annans tjejs knä och sa:

(hon var inte medveten om att det var en annan tjej trodde det var fanny )
så fick inget svar och vände huvudet om för att kolla och då var 2 andra tjejer som bitch blickade henne och hon flög ur knät på henne och bah:
- ojj! förlåt trode det var nån annan.
Jag bröt ut i gapskratt eftersom jag hade sett alltihoppa och skrattade hela bussresan + varje gång jag kom & tänka på det xD

HAHAHAHAHAAHAHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHHAHA!




Kommentera?
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH

emma då! xD

2009-12-19 @ 12:44:02
URL: http://saandralinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0