Annonser från BloggPartner

Data helv**te

Nu har jag vart duktig, fattar faktiskt lite av % kapitlet vi jobbat med :D
*STOLT*
Jag försöker gå in på olika sidor men det funkar inte, f*n vad jag vill ha en egen data!
Aja, idag är det bara 9 dagar kvar till julafton, JIHOO!
Längtar,längtar,längtar.
Vårat kök är snart klart åxå, hade tänkt att lägga in en bild nån dag... kanske :D
Det var en bajskorv som tappade min kamera i marken så den typ cpar loss så jag kan bara ta bilder på Manuellfokus...
Om en stund hade jag tänk att ha lite ''Fanny time'' pyssla om mig själv duscha osv.
Jag ska även sitta och tänka ut lite nyårslöften, längtar så till nästa år,
ny människa, nya möjligheter.
Man ska vara ute i god tid (jag är alltid det! hm.. )
En annan nyhet är att jag har sänkt mig i Engelska -.-
Jag trodde jag och Ingela hade ett konection på någe sätt men nähä då :'(
(skämt a-sido)
Är det btw ngn som har en telefon jag kan få låna för min är så fu**ked up! :@

Oj, nu har jag skrivit mycket hehe (6)
Puss på er alla gullungar!
Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0