Annonser från BloggPartner

Hejj fuckers!

Sitter och letar efter en stationär dator, ni vet bara datan inte skärmen ;)
har inte så jätte mycker pengar så jag har hittat en för 2990:-
ILOVESALE (L)
hoppas att min far vill lägga till lite :)
Imorgon ska jag in till stan med Fanny E och mellandags shoppa, jihoo!
love it, :)

Imorse var jag och mamma ute på lille skutt och shoppade lite jag kom hem med 1 par skor som är sjuk sköna och varma men dock lite annorlunda och ett par jeans leggins, love (L)
Efter det firade jag jul med pappas släkt, fick lite bärlocker till mitt armband, 2 st armband, present kort, hår klämma och en handduk ;)
Toppen (y)
För tillfället sitter jag här och saknar Lisa... :(

puzz fuckers!


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0