Annonser från BloggPartner

lisa gästbloggar

hej alla fina människor

idag hade vi en jätte jobbig dag i skolan jag hade lågt blodtryck och var påväg att svimma massa gånger inte kul (n)
efter skolan gick jag och fanny ner till maxi för att köpa lite gott till ikväll, när vi stod i kassen för att betala trodde jag jag hade glömmt mina pengar hemma men det hade jag inte..
så vi åkte hem för att hämta dom och jag hitta dom i väskan som jag hade haft på maxi -.-
så det var ner till maxi igen och det blev en paj julmust vaniljsås och ostbågar väldigt mumsigt faktiskt.
nu ligger fanny i min säng och tar massa ''fina'' egopix, vi gillar det!
besök gärna min blogg också :) 
ikväll ska jag och fanny nog göra en ful film och ta massa söta kort som vanligt ;) ALLA älskar det
puss från lisssaa

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0