Annonser från BloggPartner

Torsdag.

Hjälp! Seriöst, jag är fan grym! ;o
Idag har jag gjort färdigt min Labbrapport & Svenska recension. Och dem ska vara inne efter lovet. Gud jag är stolt över migsjälv!
Anyway, vi hade no läxförhör som det gick hyfsat bra på faktiskt men man vet aldrig med NO >.<
SO provet vill jag ALDRIG prata om...
Fanny E har skaffat en blogg nu, haha gå in på den vettja! Länk
Jag har lovat att hjälpa henne. Den är inte riktigt klar än menen det kommer. 
Men ska gå och sova en stund nu... Hihi ^^
PUSS PÅ ER ! <3

måste ju bjuda lite på migsjälv ;)
Kommentera?
Postat av: elmberg

Sshh... min blogg e lite hemlig ;) ett tag till iaf. haha bra jobbat Fanny!

2009-10-22 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0