Annonser från BloggPartner

match + 5-kamp med laget (y)

Hejhej, sitter här med världens ryggsmäror (n)
det är inte kul ngn stans. Spelade match typ i en minut, inom den minuten han jag att bli knuffad och kom i ngn jätte konstig possition och knak! Så jag fick springa av planen och kunde inte spela mer, snyft.
Det blev 2-0 till oss iaf (y)

Femkampen på liseberg var väldigt roligt måste jag säga. Vårat lag (pink ladies) kom 2:a, yyayy!
Jag och Elmberg vann typ 1:a vinst, blev typ överlyckliga båda 2 :)
Det var en väldigt lyckad dag må jag säga!

Nu sitter jag här med min daimpåse från Liseberg, och Doris (min kattunge) har somnat i mitt knä och sover som en gris.
älskar den lilla saken.
puss alla söta människor <3

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0