Annonser från BloggPartner

Dagen i skolan

ja tillbaka i det som kallas ''helvettet''. Även om jag fick riktigt dåligt resultat på spanskan sög säkert på engelska recensionen och matten vill jag absolut inte prata om!
Men det känns fett bra & få träffa alla :)
haha idag på lunchen satt jag bara & skrattade åt allt och alla då blev brandeby & sara sura på mig & här har vi konversationen

FannyB: Men vadfan är det med dig?
jag: haha, jag vet inte jag är bara så lycklig x)


Haha jag har sagt ngt likanande innan så vi bröt ut i gapskratt. Humor på högsta nivå!
ATM så sitter jag och väntar på att deras syslöjd ska ta slut efter det ska vi gå ner på Alex & ta en ''namnsdagsfika''
Lite mysigt!
Talk to you later loossseeerrrsss ^^

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0