Annonser från BloggPartner

Vart går gränsen mellan High fashion & Trashy?






Ni kanske tycker bah ah men det är high fashion bla blaa men seriöst jag tycker det är minst lika slampigt för det x))
jag kan inte ett skit om mode faktiskt, men den enda skillnaden jag ser mellan Trashy & high fashion är att det som är slampigt dem har större bröst?
Om man lixom ser på modeshower typ på Tv nån gång så ser man ofta att det är genomskinliga klänningar osv, jag menar varför kan modellerna ha det och inte vanliga bimbos typ haha?
Jag fattar inte grejjen asså... Jag menar det är inte speciellt snyggt att ha en transparant tröjja utan något under?
Nästa modet kommer vara att inte bära kläder alls? hm...
aja jag har konstiga funderingar, detta var bara en av dem alla hundratals jag går & tänker på dagligen.
Kommentera?
Postat av: babby

Sv. Tack!

Håller med dig! Har man stora/medelstora bröst och har en transparant topp (även om man har bh under) så är det "slampigt" medans det INTE är det om man har små (T.ex. Elin Kling: Hon är bara snygg i det...)

2010-02-19 @ 08:42:04
URL: http://lindababby.blogg.se/
Postat av: Anonym

men dude skyll inte på modellerna dom går ju inte runt i dom där kläderna dom visar upp dom sen köper trashet dom.. wtf..

2010-02-20 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0