Annonser från BloggPartner

Fredens dag <3

Vilken dag (a)
Först var jag med fanny och skrattade nästan nonstop eftersom båda var snurriga... vad kan det bero på? ;)
Iaf så gjorde vi massa saker tog kort åxå men dem har fanny :(
Sedan tog jag bussen till maxi & mötte upp Linnea. Det var ett tag sedan må jag säga!
Vi köpte massa nyttigt snacks (som ni vet bantar jag ju) & Hyrde en film & blev sedan hämtade och åkte hem till mig.
Vi kollade en gamal favorit ''13 snart 30'' FYFAN VAD VI GARVADE xD
ICE ICE BABY (L)
We likeee hockey players strip hahahahaha xD<3

Hade mycket mysigt idag imon ska det bli ännu roligare... om det går :D


Kommentera?
Postat av: paulina alklind

fin blogg du har :D

2010-01-24 @ 11:41:29
URL: http://aasnajs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0