Annonser från BloggPartner

Hiss&Diss

Hissar

 

- Taylor Lautner: Är han den snyggaste som finns? Så sjukt snygg. Hans mage är inte att leka med heller gooshh! <3

- Musik: Denna månaden har jag knarkat musik från morgon till dag. Jag vet inte men har typ börjat lyssna på texterna och lixom förstå ''meningen'' i låtarna. Lovely!

- Mina vänner: Skulle seriöst inte överleva en enda jävla dag utan dem. Dem får skoldagarna bara flyga iväg. Får alltid mig att skratta, tack för ni finns babes (L)

 

Dissar

- Snö: Fyfan säger jag bara! Hatar snö! Det är kallt man får bara välla på massa kläder om man ska ut. Man halkar fan hela tiden. Bläää!

- Sockerfritt godis: Haha fyfan för Fanny Brandeby & Fyfan för ''konstgjort godis'', Hämnden kommer, den kommer Fanny! :D

- Nationella proven: Åh, Spanska, Svenska, Engelska, Matte & NO. Pallar fan inte allt plugg. Fan för att dem har lagt till i spanska & NO? Varför inte ha det som det var innan? Bara Sv,ENG & MA!

Kommentera?
Postat av: fanny

hahahahahhahahahahahahahaha sockerfritt godis fyfan!!!

2010-01-17 @ 22:09:29
URL: http://fannibrandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0