Annonser från BloggPartner

& så fortsätter det ...

ännu en dag där jag bara legat i soffan halsovit och vart inne på datan, lite.
Varfan är alla :S?
Shit the same. Just nu sitter jag och små tittar på Harry Potter och den flammande bägaren, han är allt lite små söt haha.
Lite info om vad jag ska kolla på sen på min fortsatta tv dag ;))



kl 23.25-00.30  Silent libary, jätte roligt program där det är 2 lag som ska göra massa äckliga roliga saker och dem får inte prata/skrika/skratta eller jo det får dem men det handlar om vara så tyst som möjligt det är då man vinner!

kl 03.05-04.40 livet efter döden, det är folk som filmar in spöken ljud/bild på band. Dem försöker ta kontakt med personer som har gått bort. Jag har vart med om en riktigt läskig sak som jag inte berättat för någon och det är därför jag tror på sånt. Folk kan tycka man är knäpp men jag tror man måste se/höra det med egna ögon/öron för att verkligen förstå.

Lite kul med ett program 04.10 jag tänder på muskler, HAHAHA I DO!
Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0