Annonser från BloggPartner

B you

förlåt,förlåt,förlåt.
men jag vet inte jag har typ glömt av att jag har en blogg.
jag vet hur ledsna ni blir när jag inte uppdaterar. ;)
Jag kan inte lova att det kommer bli bättre men jag ska försöka.
Iaf, jag hållerpå att skriva på min fråga till Redovisningskvällen!
Idag har jag varit på tippen & slängt skräp med Pappa haha, sedan va jag & mamma på Maxi & handlade. Haha jag hatar söndagar för jag haar inte nått liv på sånna här dagar xD

Igår var jag & lite folk hemma hos Ester, det var som en bergodalbana kan jag ju säga.
Men det va nice (H)
Sedan hände det en jätte tråkig sak inatt. Min * åkte in på sjukhus.

jaja, ni får ha det bra.
TTYL


I April-Maj förra året.

Kommentera?
Postat av: Sandra

varma sommarkvällar i mitt hjärta <3

2010-03-21 @ 21:05:45
URL: http://ssandstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0