Annonser från BloggPartner

Fanny har en åsikt!

Jag måste bara påpeka en sak, jag vet inte om ni hållermed eller tycker det är skit i dont care.
iaf,
förut när jag var på min favorit affär (maxi) så skulle jag köpa en Loka (loka päron för att vara x-akt)
när jag kom till loka avdelningen så skulle jag hitta päron smaken & där stod 2 st likadana päron loka flaskor men sen såg jag att ena flaskan var 1L & andra 1½L. Så kollade jag på priset (igen) eftesom jag trode att det skulle vara prisskillad men det va det inte :S ?
jag menar det klart man tar 1½ litersflaskan om dem kostar lika mycket men i ena flaskan så är det en ½ liter mindre?
fattar inte riktigt?
Jag fattar inte heller varför jag blir så irreterad på sånna här saker xD typiskt mig.
Ne nu ska jag vila lite granna & sen bär det av till Fanny B.
Puss <3

Kommentera?
Postat av: FEBBS.SE

Nämen, hahah! Roligt att du gillar de iaf :D TACK! HEHEHEH

2010-03-06 @ 19:21:09
URL: http://febbs.se
Postat av: Matildaz

Konstigt att de hade lika pris

2010-03-07 @ 10:07:55
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0