Annonser från BloggPartner

ListarN

AVSLUTA MENINGARNA.

1. Jag har insett att min senaste kyss var... med någon jag inte kännde.
2. Jag lyssnar på... nästan allt förutom metall

3. Jag pratar... mest på engelska lektionerna :D
4. Jag älskar... mina vänner <3
5. Min bästa vän är.... har många.
6. Min första riktiga kyss... hehe :$
8. Kärlek är... det bästa
9. Någonstans, tänker någon på... mat kanske? eller vah? :P
10. Jag kommer alltid att... vara migsjälv
11. Jag är hemligt förälskad i... det är ju inte hemligt om jag säger det ^^
12. Sist jag grät var...  onsdag förra veckan
13. Min mobiltelefon är... limegrön/gul?
14. När jag vaknar på morgonen...  får jag mitt dagliga morgon stånnd ;)
15. Innan jag går och lägger mig/somnar... ställer jag alarm
16. Just nu tänker jag på... Svenska film analysen :(
17. Bebisar... är jobbiga.
18. Idag har jag...tränat&sovit
19. I kväll ska jag...  det är kväll :P
20. I morgon kommer jag... vabästaste Lisa  :)
21. Jag vill verkligen... ha påsklov
22. Jag undrar... allt förmycket.

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0